Datum objave: 28. kolovoza 2024.
Kategorija: Aktivnosti

Nove metode poučavanja u našim učionicama

Novi uvjeti rada i zahtjevi Eksperimentalnog programa stavljaju pred učenike, ali i pred učitelje mnoge izazove. S obzirom da je pola prve eksperimentalne godine prošlo, pristupili smo potrazi za novim metodama koje bismo mogli primijeniti u svojoj nastavi. 

Na sjednici Učiteljskog vijeća, 29. veljače 2024., učiteljica Tamara Nikšić  predstavila je NTC sustav poučavanja. Upoznavajući učitelje s temeljnim odrednicama NTC sustava, upoznala nas je s nekoliko metoda koje je moguće primijeniti u nastavi, a sve kako bi ona bila obogaćena, zanimljiva i djeci pristupačnija. Poznato je da djeca najviše nauče igrajući se. Tako smo se i mi igrali i došli do brojnih spoznaja koje će unaprijediti naš rad. 

Učiteljica Tamara predstavila nam je ove metode:

– paralelne asocijacije

– skrivene riječi

– NTC šifre

– slikovno-asocijativni prikaz

– nelogične priče

Svaku od metoda učiteljica je opisala, a onda su je učitelji i “isprobali”. U učionici je vladala radna atmosfera i svi su sudjelovali u osmišljavanju primjera i zadataka. Upravo takvu atmosferu pokušavamo stvoriti i u učionicama. Atmosferu u kojoj će se svaki učenik osjećati uvaženo i vrijedno bez nelagode da će možda izreći neku pogrešnu rečenicu. 

Učiteljica Tamara završila je NTC edukaciju za licenciranog predavača. Zahvaljujemo joj na dijeljenju znanja.

“Da bi bio dobar učitelj, moraš i sam stalno učiti.”

Pročitajte još

Stop animacija

Stop animacija

Stop-animacije učenika medijske skupine Stop-animacija (engl. frame-by-frame) jest tehnika animacije koja se upotrebljava da bi određeni predmet izgledao kao da se kreće. Čovjek oduvijek pokušava u svojoj umjetnosti prikazati pokret. Trebaš imati mobitel s...

Skip to content